SAHABAT :

Jumaat, Mei 09, 2014

PRK Bukit Gelugor : PAS P. Pinang bantu jentera DAP

PULAU PINANG: PAS Pulau Pinang akan membantu jentera DAP dan Pakatan Rakyat secara menyeluruh pada Pilihan raya Kecil (PRK) Parlimen Bukit Gelugor bermula hari penamaan calon pada 12 Mei sehingga hari pengundian 25 Mei ini.

Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Negeri (JPN), Bukhori Ghazali (gambar) menegaskan, sebagai sebuah gabungan Pakatan Rakyat, PAS negeri membuka Bilik Gerakan Induk di Dewan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Komuniti (JKKK) Sungai Glugor dan pelancaranya akan disempurnakan Timbalan Presiden PAS yang juga Pesuruhjaya PAS negeri, Mohamad Sabu pada 11 Mei, jam 9.00 malam.

"Semua jentera PAS kena hadir dan mula melaporkan diri selepas hari penamaan calon pada 12 Mei nanti," jelasnya.

Katanya, PAS mengambil kata sepakat menumpukan di kawasan majoriti Melayu meliputi Sungai Gelugor dan sekitarnya.

PRK Parlimen Bukit Gelugor diadakan berikutan kematian Karpal Singh dalam kemalangan jalan raya berhampiran Gua Tempurung, Ipoh pada 17 April lepas.
  
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan hari mengundi pada 21 Mei manakala penamaan calon pada 12 Mei.
  
Pada PRU13 lalu, mendiang Karpal Singh yang mendapat 55,839 undi memenangi kerusi itu dengan majoriti 42,706 undi menewaskan calon BN Teh Beng Yeam, yang memungut 13,597 undi. - HARAKAHDAILY 9/5/2014

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam