SAHABAT :

Rabu, Mei 04, 2011

PEMBUNUHAN OSAMA OLEH ANJING BARAT HARUS DIBALAS - IMAM AL-AQSA


Seorang imam dari Masjid Al-Aqsha di Yerusalem bersumpah untuk membalas dendam kepada "anjing barat" yang telah membunuh pemimpin Al-Qaidah Usamah bin Laden di Pakistan pada hari minggu lalu.

Dalam video yang disiarkan ke Youtube, imam masjid Al-Aqsha itu berkata: "Para anjing Barat bergembira setelah membunuh salah satu singa Islam kita. Dari Masjid Al-Aqsa, di mana khalifah di masa akan datang akan muncul dengan bantuan Allah, kita katakan kepada mereka - anjing-anjing itu tidak akan bergembira terlalu lama kerana telah membunuh singa. Anjing akan tetap anjing dan singa, bahkan jika ia sudah mati., akan tetap singa."

Imam itu kemudian secara verbal menyerang Presiden AS Barack Obama dengan mengatakan: "Anda secara pribadi diperintahkan untuk membunuh Muslim. Anda harus tahu bahawa anda akan segera digantung bersama dengan Bush Junior."

"Kami adalah bangsa militer, satu bangsa yang baik. Kami akan mengajar anda tentang politik dan cara-cara militer dengan segera, dengan bantuan Allah," dia bersumpah.

Puluhan warga Palestine berkumpul di Semenanjung Gaza pada hari Selasa kelmarin (3/5) untuk menghormati kematian pemimpin Al-Qaidah Usamah bin Laden.

(sumber : ERAMUSLIM)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan