SAHABAT :

Selasa, Januari 25, 2011

TANDA KEHADIRAN UFO???


Sejak 1980-an lebih 12 ribu Crop Circle ditemui di seluruh dunia, ketika media melaporkan penemuannya di England, terutama di Wiltshire dan Hampshire, fenomena ini terus terjadi ..... menyebar ke negara-negara lain.

Headline















Hingga kini, sekurang-kurangnya terdapat 12 ribu Crop Circle (CC) ditemui di seluruh dunia. Termasuk diantaranya di England, Amerika Syarikat (AS), Kanada, Jepun dan banyak negara lain.

Ketika CC akan muncul biasanya terdapat tanda-tanda aneh sebelumnya. Seperti lingkaran-lingkaran cahaya aneh yang melayang-layang di atas ladang. Kemudian akan terjadi petir dahsyat selepas itu.

Peralatan elektronik pun tiba-tiba mati dengan sendirinya termasuk enjin kereta. Walaupun teori sains menyatakan kemungkinan kemunculan CC disebabkan oleh medan magnet elektromagnetik petir, namun para saintis belum mampu memecahkan misteri bagaimana petir boleh menghasilkan pola-pola indah itu.

..... pengalamanku sendiri tentang UFO ini .... di zaman kanak-kanak dulu sekitar tahun 1976... usiaku ketika itu 8 tahun, aku dan rakan-rakan sebaya pada setiap petang akan bermain di sebuah padang tidak jauh dari rumahku... biasanya kami leka bermain kadang-kadang hingga hampir masuk waktu maghrib... pada suatu petang.... dalam suram-suram cahaya hampir waktu maghrib aku dan rakan-rakan ternampak sebuah istana terapung-apung di kaki langit.... nampak sangat jelas.... penghuni istana tersebut melambai-lambai kami.... kami terpaku dan berlari pulang ketakutan ....

....selepas mandi dan makan malam... aku menceritakan peristiwa itu kepada ibuku ... ibuku berkata:"itulah hantu , waktu senja memang banyak hantu, lain kali pulang ke rumah sebelum senja, nanti kamu disembunyikan hantu...".
Aku aku akur dengan jawapan itu .... HANTU ..... setelah dewasa aku terfikir .... adakah itu juga UFO??? Sehingga kini aku dapat membayangkan istana terapung itu ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan